اتوماسیون اداری - SharePoint

اتوماسیون مکاتبات اداری - اتوماسیون اداری - sharepoint

اتوماسیون اداری - SharePoint

اتوماسیون مکاتبات اداری - اتوماسیون اداری - sharepoint

قابلیت های موتور گردش کار

 

Advertisement

 
ردیفقابلیت ها و امکانات Workflow Engine
1دارای interface کاملا مبتنی بر تکنولوژی وب ( هم قسمت کاربری و هم قسمت مدیر سیستم )
2ایجاد، ذخیره، بازیابی و ویرایش گردش کار و فرآیندها به صورت گرافیکی .
3امکان طراحی و خودکارسازی فرآیندهای ایزو (ISO 9001 – 2000)
4تعریف قالب محتوای مدارک در گردش کار .
5قابلیت تعریف گردش کارها و فرآیندها توسط مدیر سیستم و نه صرفا شرکتها و Developer های نرم افزاری .
6تعریف شروط و تصمیم گیری در مراحل مختلف گردش کار و فرآیند .
7امکان تراکنش با پایگاه داده ( توسط زبان SQL )
8امکان مدیریت و اجرای چندین فرآیند همزمان .
9طراحی و پیاده سازی پردازشهای مورد نظر سازمان در بخشهای مختلف گردش کار و فرآیند .
10انجام پردازش های اتوماتیک در مراحل مختلف یک گردش کار .
11امکان ارسال پیام کوتاه (SMS) .
12امکان ارسال اطلاعات برروی دورنگار در هر مرحله از گردش کار و فرآیند .
13ارسال اطلاعات بصورت پست الکترونیکی در هر مرحله از گردش کار و فرآیند .
14Import و Export یک گردش کار و فرآیند .
15امکان معرفی چارت سازمانی و منابع سازمانی به موتور گردش کار و فرآیند .
16امکان برقراری ارتباط با بانکهای اطلاعاتی مختلف دیگرو تصمیم گیری طبق اطلاعات موجود آنهادرحین گردش کاروفرآیند
17استفاده از بروز رساننده بانک اطلاعاتی های دیگر درون مجموعه در یک گردش کار .
18امکان اجرای برنامه هایPerl،CGI،ASP،PHPوNet درقالب سرویسهای وب و اجرای برنامه های exe در مراحل مختلف گردش.
19امکان اسکریپت نویسی
10پردازش و انتقال اطلاعات از یک سیستم به سیستم دیگر ، در حین یک گردش کار .
21پل ارتباطی بین فرآیندهای درون سازمانی (Back Office) و فرآیندهای برون سازمانی (Front Office).
22وجود یکپارچگی واسط کاربری وسیستمی باReport Generatorجهت ایجادگزارشات متنوع مدیریتی ازاجرای فرآیندها.
23وجود یکپارچگی واسط کاربری و سیستمی با E-Form Builder جهت تعریف و اجرای فرآیندهای Form Base.
24قابلیت استفاده به عنوان بستر ارتباطی میان نرم افزارهای مختلف سازمان .
25وجود راهنماهای کامل کاربری و راهبری
 

قابلیت های سیستم آرشیو الکترونیکی اسناد

 
ردیفقابلیت ها و امکانات سیستم آرشیو الکترونیکی اسناد و مدارک سازمانی و فنی
1امکان تعریف کاربران استفاده کننده از سیستم
2قابلیت اعطای سطوح دسترسی مختلف به کاربران
3قابلیت تعریف شناسنامة اطلاعاتی«نقشه،گزارشات،پایان نامه،نقشه های جغرافیای،مقاله،استانداردها،کتاب،CD ،کاتالوگ،مجله»
4قابلیت تعریف شناسنامة اسنادی که خارج از مجموعه ذکر شده باشند مانند انواع فایلها ، اسناد و مدارک غیرمتعارف هر سازمان و یا شرکت
5قابلیت تعریف فیلدهای فرمهای شناسنامه ای با قابلیت جستجو بر روی شناسنامة فایلها و اسناد
6قابلیت تعریف فیلد ویرایش نوع سند به صورت Text Box و یا Combo Box بر روی هر نوع مدرک و سند
7قابلیت ارتباط دادن شناسنامة اسناد ومدارک به طرح ها وپروژه های فعال و یا غیر فعال سازمانی
8قابلیت ارتباط دادن تعداد نامحدودی فایل، مدرک و سند به هر شناسنامه از مدارک
9قابلیت ایجاد قانون شماره گذاری برای هر نوع از انواع اسناد و مدارک
10قابلیت تعریف مکانهای امضاء برای تهیه کننده، تصویب کننده و . . . در ارتباط با هر فایل ، مدرک و سند
11قابلیت ارجاع و ارسال فایلها، اسناد و مدارک بین تیم فنی و مدیریتی به منظور مشاهده، تأیید، بایگانی و . . .
12نگهداری فایلها و اسناد بر روی سرور و به صورت متمرکز
13تعریف ساختار بایگانی، با قابلیت تعریف زونکن های مختلف و درختی جهت نگهداری اسناد و مدارک
14قابلیت نمایش و ذخیره فایلها بر روی سرویس گیرنده ( Client ) به صورت :
فایلهای با فرمت گرافیکی متعارف ( ،BMP،Tiff،gif،Jpg ) بر روی client باز شوند
فایلهایی که جهت مشاهده و ویرایش نیاز به ابزارها و نرم افزارهای مخصوص دارند، بایستی یک Plug-inاز آن ابزار خاص بر روی client نصب شده باشد ( مانند Auto Cad و نرم افزارهای طراحی . . . )
15قابلیت انجام جستجوهای ساده و پیشرفته با امکان جستجوی ترکیبی بر روی فیلدهای شناسنامة فایلها ، اسناد و مدارک تعریف شده