اتوماسیون اداری - SharePoint

اتوماسیون مکاتبات اداری - اتوماسیون اداری - sharepoint

اتوماسیون اداری - SharePoint

اتوماسیون مکاتبات اداری - اتوماسیون اداری - sharepoint

معرفی سیستم جامع آموزش مجازی

سیستم جامع آموزش مجازی تفکر سبز به موسسات آموزشی امکان این را می دهد که فعالیتهای خود را به صورت مجازی انجام دهند. این سیستم کلیه فعالیتهای آموزشی، اداری و مالی موسسات آموزشی را کنترل می نماید و گزارشات مختلف برای مدیریت آماده می نماید تا مدیریت بهتر بتواند در موارد مختلف تصمیم گیری نماید. 

با راه اندازی سیستم جامع آموزش مجازی مدیریت موسسات آموزشی در هر لحظه می تواند گزارش دقیق و کاملی از وضعیت مالی، اداری و آموزشی موسسه پیدا کند.

Image

محیط های مختلفی برای دانشجویان، اساتید، کارمندان و مدیریت وجود دارد که هر کدام اطلاعات مربوط به خود را می بینند. این سیستم تحت وب امکان پیاده سازی در شبکه اینترنت را دارد که افراد از هر نقطه ای در دنیا بتوانند کار خود را انجام دهند. به عنوان مثال مدیریت موسسه آموزشی از خانه می تواند گزارش بگیرد که به عنوان مثال چه کلاسهایی امروز تشکیل شد، چه افرادی سر کلاس حاضر بودند، امتحان میان ترم نمره های دانشجویان به چه صورتی بوده و کدام دانشجویان بدهکار هستند. به همین ترتیب هرکدام از افراد داخل سیستم قابلیت اتصال به این سیستم دانشگاه مجازی و انجام عملیات مورد نظر خود را دارا هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد