اتوماسیون اداری - SharePoint

اتوماسیون مکاتبات اداری - اتوماسیون اداری - sharepoint

اتوماسیون اداری - SharePoint

اتوماسیون مکاتبات اداری - اتوماسیون اداری - sharepoint

اتوماسیون اداری

Advertisement

 
امروزه بحث اتوماسیون اداری سیستم ها بعد جهان شمولی به خود گرفته است و صاحبان فناوری در جهت حفظ بقا و حیات خود ناگزیر به پرداخت هزینه های تغییر رویکرد از رفتارسنتی به اتوماسیون هستند .
در این راستا و در بعد فناوری اطلاعات، اتوماسیون اداری تبدیل به هدفی اولیه و پایه ای جهت نیل به دیگر اهداف و سیاستهای تعریفی برای هر حیطه فعالیت شده است . اصلی که بدون رسیدن و اجرای آن اصولا امکان رسیدن به دیگر اهداف ناممکن و یا بسیار سخت و با پرداخت هزینه ای بسیار بیشتر از راه اندازی و اجرای سیستم های اتوماسیون اداری است .

بر طبق آخرین تحقیقات صورت پذیرفته در دنیا امروزه حدود 95 % شرکت های مطرح که با دید و هدف توسعه و پیشرفت در مسیر خود طی طریق میکنند یا در گذشته اتوماسیون اداری را نصب و راه اندازی نموده اند و یا یکی از کارها و پروژه های سال 2008 خود را طراحی، اجرا و نصب و راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری کرده اند . چراکه در عمل و در بازار رقابت دریافته اند که غیر از پرداخت هزینه جهت اجرای سیستم اتوماسیون اداری به تحقیق راهی ندارند و اجرای سیستم اتوماسیون اداری در سیستم خود را پایه حرکت در جاده توسعه و یکی از اصول زیربنایی خود دریافته اند .

شرکت تفکر سبز یکی از مهمترین اهداف و بسترهای اجرایی خود را ، اجرا و پیاده سازی پروژه های اتوماسیون اداری با هدف ارائه راه حلهای الکترونیکی سازمانی ERP بر حسب تقاضا و سفارش مشتری بنیان نهاده است.
این شرکت مجری ارائه راه کارهای الکترونیکی در سازمانها و ادارات دولتی و غیر دولتی است و در این راستا تاکنون بالغ بر 70 سیستم اتوماسیون اداری از جمله سیستم
اتوماسیون مکاتبات اداری ، نرم افزار دبیرخانه ، اتوماسیون کنترل و گردش اسناد مهندسی ، سیستم پرتال مدیریت پروژه ، سیستم اتوماسیون برگزاری مناقصات و کنترل مدیریت قرارداد ها ، سیستم اتوماسیون تهیه طرح پیشنهادی ، سیستم اتوماسیون کنترل کیفیت پروژه و .... ( که به تفصیل در قسمت پروژه های اجرا شده وب سایت آمده است ) را در بستر استاندارد و مطرح Sharepoint در سازمانها و ادارات نصب و راه اندازی نموده است .
این شرکت همچنین قابلیت ارائه هرگونه خدمات در کلیه شاخه های فناوری اطلاعات از جمله سخت افزار، نرم افزار، شبکه، آموزش و . . . را در تمامی سطوح با توجه به سوابق و اجراییات خود دارد .

حاصل بیش از 8 سال تلاش در جهت اتوماسیون اداری استفاده بسیاری از سازمانها و ادارات دولتی و غیر دولتی از سیستم های اتوماسیون اداری طراحی و اجرا شده توسط شرکت تفکر سبز است .
اتوماسیون اداری طراحی شده در این شرکت همگی بر اساس بستر استاندارد Sharepoint میباشد که این مسئله نقطه برتری علمی و عملی شرکت تفکر سبز نسبت به دیگر رقبای تجاریست ؛ چراکه این شرکت در مبحث اتوماسیون اداری در بستر Sharepoint قابلیت ارائه Solution و کد نویسی در اجرای پروژه های سفارش مشتری را با توجه به خواسته و سیاست کاری کارفرما را داراست .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد