اتوماسیون اداری - SharePoint

اتوماسیون مکاتبات اداری - اتوماسیون اداری - sharepoint

اتوماسیون اداری - SharePoint

اتوماسیون مکاتبات اداری - اتوماسیون اداری - sharepoint

ارائه یک راهکار مدیریت محتوای سازمانی یکپارچه

فلسفه طراحی Enterprise Content Management مدیریت محتوای سازمانی مایکروسافت, ایجاد یک راهکار Enterprise Content Management مدیریت محتوای سازمانی یکپارچه بر مبنای چارچوب های کاری اجزاء و تکنولوژی های متداول بوده است وبرای حجم پذیر بودن, سازگاری داخلی با دیگر برنامه های کاربردی و پایداری طراحی شده است.

معماری متحدالشکل مجموعه ای از سرویس های معمول مثل چارچوب کاری Web Part , جستجوهای یکپارچه شده, مدیریت کاربران یکپارچه شده , حقوق کاربران, مدیریت حقوق دیجیتالی, گردش کاری و مدل های امنیتی و همکاری و ... را فراهم کرده است.

علاوه بر این, یک زیر ساخت متحد ذخیره سازی برای ذخیره مدل های Enterprise Content Management مدیریت محتوای سازمانی از همه اشکال و اندازه ها شامل اسناد, پیغام های پست الکترونیک, فرم ها, تصاویر, اشیاء محتوای وب, discussion thread ها, لیست ها, لینک های وب و ...را تدارک می بیند.

وجود یک معماری واحد, یکپارچگی و پیوستگی را در میان اجزاء مختلف Enterprise Content Management مدیریت محتوای سازمانی را موجب می شود, پشتیبانی از افراد, تیم ا و واحدهای تجاری در میان اینترانت, اکسترانت و سایت های اینترنتی بدون نیاز به استفاده از سیستم های جداگانه برای این سناریوی های متفاوت را امکان پذیر می کند.

توانائی های جدید می تواند تدریجا, به آسانی و بدون نیاز به طراحی دوباره زیر ساخت, به برنامه اضافه شود.

کاربران می توانند مجددا از برنامه های کاربردی, کد, محتوای وب استفاده کنند و امکان گسترش متعارف و گسترش تجاری و گسترش برای توسعه دهندگان و IT کارهای حرفه ای, یکی پس از دیگری وجود خواهد داشت.

همچنین گسترش سریع, هزینه آموزش پایین و حداقل وابستگی به اعضاء گروه IT برای گسترش و نگهداری از چندین راهکار را برای کارهای مختلف تجاری فراهم شده است.

طراحی شده برای محیط های ناهمگون:

توانائی برقراری ارتباط, همکاری و سازگاری داخلی با سیستم های گوناگون برای مشتریان, امروزه جزء فلسفه اصلی طراحی مایکروسافت است.

مایکروسافت متعهد به گستردگی معماری است, خواه در میان API ها منتشر شده باشد برای یک فلسفه طراحی مبتنی بر پروتکل های معمول و استانداردهای open ای مثل XML و SMTP و یا پشتیبانی برای سرویس های وب (web service).

با سخت افزار ,نرم افزار و محیط شبکه مشتری یکپارچه شده است و همیشه یک نیاز ضروری خواهد ماند.

مایکروسافت تعهد کرده است , که تعدیل سرمایه های موجود IT را بوسیله فراهم کردن نقاط هماهنگ و hooks به منظور سازگاری داخلی با کاربران, امکان پذیر کرده است.

البته مایکروسافت, برای یکپارچگی با برنامه های کاربردی متداول مثل SAP , به اضافه کردن Web Part های بزرگ در لیست Web Part ها ادامه خواهد داد, به همین خاطر Enterprise Content Management مدیریت محتوای سازمانی می تواند به سهولت, به هر جنبه ای از دنیای کاری سازمانی گسترده شود.

طراحی شده برای توسعه پذیری:

هنگامیکه تعهد ارائه یک مجموعه جامعی از قابلیت های خارج از محدوده Enterprise Content Management مدیریت محتوای سازمانی , توسط مایکروسافت داده شد, مشخص شدکه همه صنایع و سازمان ها نیازهای یکسانی دارند.

به جای برخورد کردن با این نیازها به عنوان اقدامات بعدی, تیم ها در محصولات آفیس تلاش قابل توجهی را به فهم انواع نیازها و مناسب در آوردن توسعه پذیری محصولات برای پشتیبانی از آنها, اختصاص دادند.

محدوده این توسعه پذیری از قابلیت ترکیب ساده توانائی های خارج از تصور, به سفارشی کردن نیازهای ویژه با استفاده از محیط های گسترش آشنا مثل مایکروسافت آفیس SharePoint Designer 2007 و مایکروسافت Visual Studio است.

برای مثال, ایده اینکه با سندی که تاریخ اعتبار آن به اتمام رسید, چه کاری باید انجام شود برای یک مشتری با مشتری دیگر متفاوت است.

 

به جای ایجاد یک تصمیم گرافیکی غیر قابل انعطاف, مایکروسافت Enterprise Content Management مدیریت محتوای سازمانی با انقضای اسناد به صورت یک رویداد توسعه پذیر نگاه می کند.

به طور مشابه, سازمان ها می توانند انواع مختلف محتوا, خط مشی ها و گردش های کاری شان را در میان چارچوب کاری مایکروسافت Enterprise Content Management مدیریت محتوای سازمانی که مناسب و سازگار با نیاز های فردی است, بسازند.

بعلاوه مایکروسافت از روابط میان شرکا و فروشندگان نرم افزار مستقل(Independent Software Vendor(ISVs)) که برنامه های کاربردی و راهکارهائی را برای نیاز های بخصوص فراهم می کند, پشتیبانی می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد