اتوماسیون اداری - SharePoint

اتوماسیون مکاتبات اداری - اتوماسیون اداری - sharepoint

اتوماسیون اداری - SharePoint

اتوماسیون مکاتبات اداری - اتوماسیون اداری - sharepoint

خلاصه اجرایی مدیریت محتوای سازمانی

مدیریت محتوای سازمانی (Enterprise Content Management) یک استراتژی لازم الاجرا و یک تجربه عالی برای سازمان ها در گسترش حجم اطلاعاتی شان محسوب می شود, نیاز به متمایز کردن ایجاد و محافظت از دارائی های بزرگ و افزایش قوانین مورد نیاز برای دسترسی به سوابق قابل رسیدگی.

در این مقاله, سازمان هائی که سیستم Enterprise Content Management را پیاده سازی کرده اند, در حال اجرای Enterprise Content Management  اند و یا سازمان هائی که به منظور بهبود مدیریت مفاهیم شان قصد تجدید نظر و بررسی دوباره بر  روی تجارب Enterprise Content Management شان را دارند, هدف قرار گرفته اند.

این مقاله به بررسی وضعیت مفاهیم بی نظم و محتویات آشفته ای که در بسیاری از سازمان ها وجود دارد, می پردازد و یک نمایی از عوامل اصلی که برای سر و سامان دادن به این محتویات نا منظم نیاز است(مثل ملزومات قانونی و اهداف مدیریت اطلاعات که باید هنگام گسترش راهکارهای ECM  در نظر گرفته شوند) فراهم می کند.

این مقاله همچنین به بازنگری چالش هائی که بیشتر سازمان ها با آنها مواجه هستند, مثل قابلیت دسترسی هر چه سریعتر به اطلاعات و آسان بودن این دسترسی برای همه کاربران در تمام سطوح و حفظ و نگهداری از اطلاعاتی که برای رسیدگی و نیل به اهداف پیچیده به آنها نیاز است, می پردازد.

این چالش ها هم از لحاظ تکنولوژی و هم از دید رضایت کاربر (user-adoption) مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است.

همچنین اهمیت پیاده سازی یک راهکار یکپارچه که نیاز های بخصوص در همه مناطق اصلی Enterprise Content Management  مثل (مدیریت سوابق, مدیریت اسناد, مدیریت محتوای وب و مدیریت فرم ها) را برآورده می کند, در نظر گرفته شده است.

در نهایت این مقاله یک دید کلی از اینکه جگونه مایکروسافت توسط جدید ترین نسخه مایکروسافت آفیس SharePoint Server 2007به نوآوری در مدیریت محتوای سازمانی دست یافته است, ارائه می دهد.

مایکروسافت آفیس SharePoint Server 2007 یک مجموعه گسترده ای ازتوانائی های Enterprise Content Management را, بر روی یک زیر ساخت واحد فراهم می کند که فعالیت های بسیار فشرده Enterprise Content Management و قابل دسترس بودن Enterprise Content Management برای هر کاربر اطلاعات در یک سازمان را برآورده می کند.

 

Advertisement

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد