اتوماسیون اداری - SharePoint

اتوماسیون مکاتبات اداری - اتوماسیون اداری - sharepoint

اتوماسیون اداری - SharePoint

اتوماسیون مکاتبات اداری - اتوماسیون اداری - sharepoint

ده مزیت راهکار کنترل پروژه سازمانی مایکروسافت آفیس

راهکار کنترل پروژه های سازمانی (نرم افزار کنترل پروژه (EPM) )پروژه ای مشارکتی end-to-end ای است که در محیط های مدارک و اسناد مدیریتی (portfolio) اجرا می شود.

نرم افزار کنترل پروژه (EPM) به سازمان شما کمک می کند تا بر روی همه کارها قابلیت دید , آگاهی و کنترل پیدا کنید و از این طریق تصمیم گیری های بیشتری انجام داده ,در راستای استراتژی های تجاری قرار گرفته ,بیشترین استفاده را از منابع انجام داده , ارزیابی های لازم را انجام داده و در نهایت به شما در افزایش کارایی به نحوه موثری کمک می کند.

 

1.پروسه های نظارتی را اتوماتیک و یکسان سازی کنید:

به منظور کنترل بهتر امور در چرخه حیات پروژه , گردش های کاری چندگانه برای هر موضوع در پروژه تعریف کرده و آنها را از طرح به مرحله پیاده سازی ارسال کنید.نتیجه این کارصرف هزینه کمتر , دوره های زمانی کوتاه تر و کیفیت بهتراست.

2.همه سرمایه های به کار رفته را در یک منبع اطلاعاتی مرکزی ثبت و ضبط کنید:

برای بهبود میدان دید و کنترل , سرمایه های تجاری و فن آوری اطلاعات (IT) را تثبیت کنید.

نرم افزار کنترل پروژه (EPM) شما را قادر می سازد تا پروسه های قابل تکرار را در قالب الگوها اجرا کرده و از این طریق جمع آوری اطلاعات را در میان سازمان کاراتر و استاندارد کنید.

متمرکز کردن داده در پروژه , تحلیل سرمایه ها , منابع و زمانبندی ها را آسان کنید , درست همانطور که روند دیگر داده ها و وضعیت گزارش های مفید را تسهیل کردید.

3. به استراتژی های تجاری اولویت داده و آنها را با سرمایه مقایسه کنید:

برای تعریف و اولویت دادن به پروژه های تجاری از تکنیک های تجربه شده برای دوره های برنامه ریزی آینده ,دستیابی سریع به اهداف ضروری و همچنین ارزیابی کارآمدتر از رقبای سرمایه ای , از چند بعد استفاده کنید.

Image

4.اسناد مدیریتی انتخاب شده را با استراتژی های تجاری تراز کنید:

بهینه سازی را اجرا کنید , چه بسا طرح هائی را که برای یکی کردن , تعادل و انتخاب سند مدیریتی بهینه تحت نوسانات هزینه ای , محدودیتهای تجاری انتخاب می کنید بهترین اتحاد را با استراتژی های تجاری سازمان شما داشته باشند.

از مزایای تکنیک های تحلیلی اسناد مدیریتی که به شناخت و شکست محدودیت هائی که از رسیدن سند مدیریتی به سرحد کارایی ممانعت می کند , بهره بگیرید.

5. منابع را به صورت کارآمدتری مدیریت کنید:

در صورت تفهیم نشدن حجم کار در پروژه های بلند مدت , تجربه های شرکت از دوره های کوتاه مدت خارج از چرخه , هزینه های سربار , از دست رفتن دانش و تضعیف روحیه کارکنان , ناکافی خواهد بود.

با ایجاد شفافیت در همه قراردادهای کاری و قابلیت های منابع آفیسProject Server 2007 , به شما کمک می شود تا در طرحی که برای منابع ایجاد کرده اید , استخدام نیروی جدید و منابع خارجی را با اهداف بلند مدت تجاری تراز کنید.

6. همکاری و هماهنگ سازی را به آسانی انجام دهید:

مطمئن شوید که گروهها اهداف مشترک و کارهایشان را با یکدیگر به طرز کارآمدی به اشتراک می گذارند , این مسئله در هنگام بزرگ شدن سازمان از لحاظ جغرافیایی و تفاوت فرهنگی , بسیار حائز اهمیت است.

دسترسی مبتنی بر وب سریع و بموقع به اطلاعات حساس تجاری که توسط نرم افزار کنترل پروژه (EPM) ذخیره می شوند به این معنی است که گروهها می توانند اطلاعات را به اشتراک گذاشته و همکاری آسانتری را با تکمیل وظایف و قابل حمل بودن آنها و تعدیل کردن فعالیت ها داشته و به سرعت با تغییرات و به روز رسانی ها منطبق شوند.

7. انجام اسناد مدیریتی را پیگیری و اندازه گیری کنید:

پروژه ها , برنامه ها , بازدهی برنامه ها را در طول پروژه , به طرز کارآمدی پیگیری و اندازه گیری کنید تا قابلیت دید پیدا کرده و در تشخیص موارد بالقوه و تصمیم گیری ها بهتر عمل کنید.

به شما اطمینان داده می شود که بیشترین برگشت سرمایه (ROI) و بهترین بازده قابل استفاده را داشته باشید.

Image

8. بیشتر از تکنولوژی سرمایه موجود استفاده کنید:

نرم افزار کنترل پروژه (EPM) بر اساس مایکروسافت SQL Server و سرویس های ویندوز SharePoint ساخته شده است , بنابراین شما می توانید در این تکنولوژی های مایکروسافت مهارت های بیشتری کسب کنید.

نرم افزار کنترل پروژه (EPM) همچنین شامل تجمع با سیستم های مایکروسافت آفیس , برنامه های کاربردی ERP و زیر ساخت همکاری مایکروسافت است , این قابلیت به کاربران امکان تحویل داده ها به نرم افزار کنترل پروژه آفیس را هنگام کار با برنامه های آشنائی مثل Outlook یا SharePoint می دهد.

9. با برنامه های کاربردی تجاری تجمع تنگاتنگ دارد:

رابط های برنامه نویسی کاربردی (API) های موجود در Project Server و Eventing Model از اساس گردش های کاری ویندوز و SDK به همراه نمونه های مرجع و ابزارهای دیگر پشتیبانی می کند و نرم افزار کنترل پروژه   (EPM) را انعطاف پذیر و زیر ساخت قابل گسترشی را برای اداره کارها در اختیار شما می گذارد.

از رابط Project Server و سرویس های مبتنی بر رابط های برنامه نویسی کاربردی (API) برای تجمع کامل نرم افزار کنترل پروژه (EPM) با General Ledger , HR , ERP , CRM و برنامه های کاربردی تجاری , استفاده کنید.

10. تحقق سریع برگشت واقعی سرمایه:

نرم افزار کنترل پروژه (EPM) یک راهکار مدیریت اسناد پروژه end-to-end را برای سازمان ها فراهم می کند.

با توانایی افزایش بهره وری کارکنان , دوره های زمان کوتاه , کاهش هزینه و بهبود مدیریت زمان آفیس Project Server 2007 و کاربرانش یک برگشت سرمایه مثبت و مورد تایید را برای شما فراهم می کند.

در مدیریت اسناد مدیریتی تکنولوژی اطلاعات (IT) , نرم افزار کنترل پروژه (EPM) می تواند هزینه را تا 2 درصد کاهش , بهره وری را از 20 تا 25 درصد افزایش و 10 تا 15 درصد از بودجه را به پروژه هائی که راهبردی تر هستند , منتقل کند.

در توسعه و گردآوردی محصولات جدید تجاری , بهترین عملکرد استفاده و بکارگیری پروسه های سخت و تکنولوژی توسعه و جستجو وکار کردن روی فعالیت های تجاری است که می تواند زمان انجام پروژه را تا 30 درصد کاهش دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد