اتوماسیون اداری - SharePoint

اتوماسیون مکاتبات اداری - اتوماسیون اداری - sharepoint

اتوماسیون اداری - SharePoint

اتوماسیون مکاتبات اداری - اتوماسیون اداری - sharepoint

تقویت بهره وری کارمندان با ساده سازی پروسه های تجاری

با ساده کردن پروسه های تجاری روزمره , به کارمندان در افزایش بهره وری کمک کنید:

الگو هائی از گردش های کاری (Workflow Template) در پرتال مایکروسافت آفیس SharePoint Server 2007 تعبیه شده و از این طریق تصویب , بازبینی و دستیابی به پروسه های کاری برای شما فراهم شده است.

شما می توانید در پرتال مایکروسافت آفیس SharePoint Server 2007 گردش های کاری سفارشی را ایجاد , نگهداری و تحلیل کرده و از این طریق پروسه های کاری اشتراکی را ساده کنید.

فرم های الکترونیکی , بخش مکمل گردش های کاری سفارشی هستند که در InfoPath Forms Services وجود دارند.

طراحی فرم های الکترونیکی را به InfoPath بسپارید و از این طریق جمع آوری و معتبر سازی اطلاعاتی را که در پروسه های تجاری شما در جریانند آسان کنید.

شما می توانید از برنامه های کاربردی مایکروسافت آفیس client برای جمع آوری و معتبر سازی اطلاعات استفاده کنید.

 

بوسیله سرویس های InfoPath Forms فرم های مبتنی بر مرورگر ایجاد کنید:

سرویس های InfoPath Forms بخشی از پرتال مایکروسافت آفیس SharePoint server 2007 هستند که دسترسی شما را به سازمان هائی که از مایکروسافت آفیس InfoPath 2007 استفاده نمی کنند , گسترش می دهد.

سرویس های InfoPath Forms به شما اجازه می دهند تا فرم ها را در یک مرورگر متداول و یا حتی دستگاههای موبایل مبتنی بر HTML , پر کنید.

Image

با پرتال آفیس SharePoint Server 2007 شما می توانید:

فرم ها را در قالبی که با تجارب کاربران سازگاری دارد , بدون توجه به اینکه آنها از این فرم ها در چه محلی استفاده می کنند , تحویل دهید.

آفیس InfoPath 2007 تحویل فرم های آسان برای استفاده را از طریق حرکت های قابل پیشگویی , مزیت Mouse over و معتبر سازی داده های تعبیه شده در خود کنترل می کند.

فرم های InfoPath به جمع آوری و معتبر سازی داده هائی که در گردش های کاری شما در جریانند , می پردازد و از این طریق برنامه های کاربردی تجاری شما را ساده می کند.

برای ساده کردن پروسه های تصویب , بازبینی و تهیه آرشیو از این پروسه ها , از الگوهای گردش کار اشتراکی تعبیه شده در برنامه استفاده کنید.

برای ساخت گردش های کاری سفارشی از برنامه مایکروسافت آفیس SharePoint Designer 2007 که برنامه های کاربردی اشتراکی تعاملی ایجاد می کند , استفاده کنید.

در این برنامه های کاربردی , یافتن مسیر اسناد برای بازبینی , تصویب و اعلام تذکرات از طریق پست الکترونیک (e-mail) به شرکا و آرشیو اسناد (برای پیوستن به ملزومات مطرح شده در خط مشی های سازمانی) به صورت اتوماتیکی انجام خواهد شد.

Image

آفیس SharePoint Server 2007 به شما کمک می کند:

داده های پیچیده ای را که در سرویس های ویندوز SharePoint تعریف کرده بودید , بوسیله پنل های اطلاعاتی اسناد , جمع آوری کنید.

داده های پیچیده ممکن است شامل وضعیت های گردش کاری , موعد مقرر شده برای اعتبار محتویات اسناد , مسیر دهی اطلاعات و یا دیگر مشخصات مرتبط با چرخه حیات اسناد باشند.

پنل های اطلاعاتی سفارشی را ایجاد کنید که شامل قابلیت های با ارزشی از InfoPath هستند و نیز شامل ارتباطات داده ای , معتبر سازی داده ها , قالب های شرطی و استدلالهای تجاری و انواع دیگر کنترل ها می باشند.

الگوهای اسناد با قابلیت مدیریت اسناد پیشرفته که مستقیما و به شیوه ای آسان و قابل فهم برای نویسندگان اسناد ساخته شده را گسترش دهید .

گردش های کاری را مستقیما از طریق برنامه های کاربردی مایکروسافت آفیس Word 2007 ایجاد و تنظیم کنید.

Image

طراحی گردش های کاری سفارشی با Office SharePoint Designer 2007 :

SharePoint Designer 2007ایجاد و افزودن استدلال های منطقی تجاری به برنامه های کاربردی مرکب پیچیده و کد نشده (no code) را از طریق گردش های کاری قانونمند , آسان کرده است.

توسط ابزار Work Flow Designer در آفیس SharePoint Designer 2007 شما می توانید از لیست های کشویی (drop-down) و کادرهای انتخاب (check box) برای مشخص کردن مواردی که برای راه اندازی و ایجاد یک گردش کاری به آنها نیاز دارید , استفاده کنید.سپس شما می توانید عملکرد ها را مشخص کرده و هر وضعیتی که در رویدادهای گردش های کاری دیگر پیش می آید را پاسخ دهید.

Image

Image

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد