اتوماسیون اداری - SharePoint

اتوماسیون مکاتبات اداری - اتوماسیون اداری - sharepoint

اتوماسیون اداری - SharePoint

اتوماسیون مکاتبات اداری - اتوماسیون اداری - sharepoint

سیستم مدیریت درخواست کالا، سفارش و انبار سبز

خلاصه ای از قابلیت های سیستم مدیریت درخواست کالا، سفارش و انبار تفکر سبز به این صورت می باشد:

1. امکان دسترسی از کلیه نقاط کشور (محیط اجرای برنامه وب می باشد)
2. تعریف نامحدود شرکتهای تولید کننده و عرضه کننده
3. تعریف نامحدود کالا و خدمات
4. مشخص نمودن قابلیت های شرکتها در عرضه کالا و خدمات
5. گردش تایید درخواست کالا یا خدمت در سازمان
6. تعریف ردیف های اعتباری
7. تعریف پروژ ه ها، بخش های سازمان و مجریان طرح
8. اتصال یک (یا چند) درخواست کالا به یک (یا چند) سفارش کالا
9. اتصال صورتجلسه ها به سفارش کالا
10. تعریف کارشناس مسئول و پیگیری برای سفارش
11. وجود سطل بازیافت دو مرحله ای بنابرایندرخواستها / سفارشات که به اشتباه پاک شوند قابل بازیابی هستند
12. وجود گزارش های پیش فرض مختلف :
a. گزارش اقلام درخواست کالا / خدمت
b. گزارش اقلا م سفارش کالا / خدمت
c. گزارش درخواست های رد شده
d. گزارش سفارشات باطل شده
e. گروه بندی سفارشات بر حسب مسئول
f. ...
13. گزارش ساز جامع
14. امکان تبادل کامل اطلاعات با Microsoft Excel و Microsoft Access
15. موتور جستجوی پیشرفته
16. ارتباط با سیستم های دیگر از طریق Web Service ها و ایمیل
17. توسعه پذیری قوی

سیستم مدیریت و آرشیو اسناد و مدارک سبز (DMS)

سیستم مدیریت و آرشیو اسناد و مدارک تفکر سبز کلیه مدارک سازمانی شما را بصورت کارایی مدیریت می نماید و با استفاده از ساختار درختی مدارک و جستجو جامع بروی فیلدهای اطلاعاتی مدارک امکان یافتن مدارک در کمترین زمان ممکن وجود دارد. خلاصه ای از قابلیت های این سیستم به این شرح می باشد:
1. امکان دسترسی از کلیه نقاط کشور (محیط اجرای برنامه وب می باشد)
2. امکان تعریف نامحدود کتابخانه های اسناد و مدارک
3. امکان تعریف نامحدود خصوصیات مدارک
4. تعریف مجوز های دسترسی برای افراد مختلف بروی کتابخانه های مدارک و هر مدرک
5. ذخیره کلیه ویرایش های مدارک به این صورت که تاریخچه تغییرات مدرک کامل در سیستم حفظ می گردد (چه شخصی در چه زمانی چه تغییراتی را بروی مدارک ایجاد کرده است)
6. اجرای گردش های کاری تایید مدارک، جمع آوری امضا و حذف مدارک
7. امکان Check out مدرک به این صورت که در هر زمان تنها یک نفر مدرک را تغییر دهد و تغییرات افراد بروی مدارک با هم تداخل پیدا نکند
8. امکان تعریف محیط کاری مجزا برای هر مدرک بنابراین افراد بصورت تیمی بتوانند بروی مدارک کار کنند
9. ایجاد ساختار درختی مدارک بر اساس خصوصیات مدارک
10. امکان ذخیره سازی مدارک پروژه ها و بخش ها بصورت مجزا
11. امکان تبادل کامل اطلاعات با Microsoft Excel و Microsoft Access
12. وجود سطل بازیافت دو مرحله ای بنابراین مدارکی که به اشتباه پاک شوند قابل بازیابی هستند
13. امکان تعریف ارتباط مدارک با هم
14. امکان تعریف ساختار شماره گذازی اتوماتیک مدارک برای هر کتابخانه اسناد
15. گزارش ساز جامع
16. موتور جستجوی پیشرفته مدارک
17. ارتباط با سیستم های دیگر از طریق Web Service ها و ایمیل
18. پشتیبانی از انواع فایلها ( Word, Excel, PowerPoint,PDF,DWG,MAX,…)
19. توسعه پذیری قوی

پیاده سازی گردش های کاری (Workflow) در Sharepoint

اضافه نمودن گردش های کاری (Workflow) به سیستم Sharepoint 2007 محیطی پرجاذبه و کارآمد را برای سازمانها ایجاد کرده است. شما می توانید از گردش های کاری (Workflow) در Sharepoint استفاده نمایید که فرایندهای تجاری و کاری مختص سازمان خود را بسازید و آنها را به اسناد سازمانی یا لیست های موجود متصل نمایید برای ایجاد یک چرخه کاری (Workflow) کامل. فعالیت های تجاری بصورت گردش های کاری (Workflow) در می آیند.

 Image

یک گردش کاری (Workflow) راهی برای سازماندهی و اجرای مجموعه ای از کارها و فعالیتها براساس شروط تعریف شده می باشد . Sharepoint 2007 و Windows Workflow به برنامه نویسان اجازه می دهد که راهی برای یکپارچه سازی در Sharepoint در هنگامیکه یک سند مسیر خود را درون سیستم Sharepoint طی می نماید پیاده کنند. گردش های کاری (Workflow) موجود در Sharepoint این امکان را دارند که بر اساس تعاملی که از کاربر دریافت می کنند، ادامه پیدا کنند و یا متوقف شوند. با توجه به نیازهای سازمان شما شرکت تفکر سبز می تواند چرخه های کاری (Workflow) ساده و یا پیچیده ارائه دهد و همچنین با گسترده تر شدن این گردش های کاری (Workflow) در Sharepoint از ابزارهای تخصصی تری مانند Visual Studio 2005 برای تولید و مدیریت چرخه های کاری (Workflow) در Sharepoint استفاده می شود.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.