اتوماسیون اداری - SharePoint

اتوماسیون مکاتبات اداری - اتوماسیون اداری - sharepoint

اتوماسیون اداری - SharePoint

اتوماسیون مکاتبات اداری - اتوماسیون اداری - sharepoint

ارزش تجاری پرتال SharePoint Portal

ارزش تجاری پرتال SharePoint Portal Server 2003

قسمت دوم

ارگانها باید نرم افزارها را از جهات مختلفی برآورد کارآیی بکنند. نه تنها می بایست بررسی شود که آیا این نرم افزار خاص به ازای سرمایه گذاری مشخص کارآیی های لازم را دارا می باشد ، بلکه باید بررسی شود که آیا این نرم افزار در طولانی مدت نیز آیا می تواند جوابگوی اهداف یک صنعت و یا تجارت باشد یا نه. SharePoint Portal Server 2003 این نیاز را برآورده می سازد و بدین ترتیب است که با باز گذاردن دست تصمیم گیرندگان و دست اندرکاران در زمینه های مختلف ، اجزه تصمیم گیری سریع و بازده بالا را می دهد. SharePoint Portal Server 2003 ارزش فعالیت شرکتها را به طرق زیر افزایش می دهد ، اتصال جزایر اطلاعات به یکدیگر

درگیر کردن و یکسو کردن نمونه ها و نرم افزارهای مختلف یک شرکت

اجازه همکاری و درگیری بیشتر کاربران با سیستم جهت ارتقا کل مجموعه

اتصال جزایر اطلاعاتی

خیلی از ارگانها اطلاعات خود را در نقاط مختلف نگه داری می کنند ، اعم از فیلهای اشتراکی ، هارد دیسکهای مختلف و با فرمتهای مختلف در بانکهای اطلاعاتی مختلف. این اطلاعات ارزش بسیاری را در مورد اینکه یک شرکت و یا ارگان چگونه کار می کند و چگونه سیستم آن بهتر می شود را در خود دارد. کاربران لازم است که نقاط مختلفی را جستجو کنند تا به بخشی از این اطلاعات دسترسی پیدا کنند. این کار پیچیده است و اکثرا کاربران قبل از اینکه به نتیجه برسند از ادامه کار صرف نظر می کنند. برای بهبود این سیستم و افزایش کارآیی آن ، ارگانها باید یک نقطه مرکزی و واحد را جهت فراهم کردن دسترسی آسان برای کاربران فراهم کنند. با اتصال جزیره های اطلاعات که اکثرا جدا از یکدیگرند ، SharePoint Portal Server 2003 این قابلیت را به کاربران می دهد که از یک منبع جهت دسترسی به کل سیستم استفاده کنند. در چنین حالتی نتایج موثر تر و دقیق تر از قبل بوده ، تغییرات را سریعتر متوجه می شود و پاسخ سیستم به تغییرات بسیار سریعتر می باشد.

اتصال فرایند های تجاری

هیچ بخشی از یک تجارت در تنهایی و ایزوله بودن هدایت نمی شود و به تنهایی موفق نخواهد بود. با این حال نرم افزارهای بسیاری از پروتکل های اختصاصی استفاده می کنند ، با نرم افزارهای دیگر کار نمی کنند و مشخصات عبور خاص خود را جهت ورود به سیستم احتیاج دارند. امروزه تجارتها و صنایع مختلف به دنبال روشهای متعدد جهت به کارگیری منابع در راستای جمع آوری تمامی منابع شرکت در یک محیط واحد جهت کنترل دقیق تر و به اشتراک گذاردن راحتتر منابع و همچنین بدست آوردن آمار و نتایج صحیحتر. در اکثر مواقع این کار بدون تغییر منابع و سرمایه گذاری های گذشته ، امکان پذیر است. SharePoint Portal Server 2003 اکثر راه حل های کنونی و جدید تکنولوژی را پشتیبانی می کند. از آنها می توان .Net و XML را به اختصار نام برد. این تکنولوژی ها بستر را برای حضور نرم افزارهای دیگر آماده می کنند. با توجه به تکنولوژی "وارد کردن نام کابری یکباره" شما میتوانید کاربران خود را یکباره به تمامی منابع تعریف شده در سطح دسترسی آنها ارجاع دهید. این باعث می شود که پشتیبانی و خدمات برای نرم افزارهای مختلف آسانتر باشد و یک ارگان به راحتی بتواند راه حلهای گذشته را درون سیستم موجود جای داده و هزینه های قبلی از بین نرود.

کمک به کاربران برای ارتباط

اعضای تیم لازم است که با هم ارتباط برقرار کنند، فعالیت های خود را به اشتراک بگذارند و با هم کار کنند تا اینکه کارشان به خوبی انجام شود. علاوه بر اینها ،معمولا لازم است که اعضای تیم با افراد دیگری از دپارتمانهای دیگر و یا شرکت های دیگر وصل شوند برای اینکه فعالیت خود را انجام دهند. این کار سخت تری است هنگامی که این افراد در جاهای مختلفی حضور داشته باشند. SharePoint Portal Server 2003 به سازمانها کمک می کند تا افراد را بیابند، ارتباط برقرار کنند و کارها را با هم انجام دهند صرف نظر از اینکه افراد تیم در کجا باشند.
SharePoint Portal Server 2003 و Windows SharePoint Services تیم را با ابزارها و سرویس هایی مجهز می کند که بتوانند با هم ارتباط موثری داشته باشند، هم در فعالیت های جاری تیم و هم در پروژه ها و فعالیت هایی که پیش می آیند. SharePoint Portal Server 2003 ساختن و مدیریت سایتهای ارتباطی افراد و محیط های کاری سازمان را از طریق راحت تر کردن ارتباط های درون سازمانی بهبود می بخشد. قابلیت جستجو و ایندکس کردن در SharePoint Portal Server 2003 به شما کمک می کند که تیم و افرادی که اطلاعات مورد نیاز شما را دارند را به راحتی بیابید. در آخر، شما سازمانی خواهید داشت که بسیار از سازمان قبلی شما موثرتر و کارا تر خواهد بود که بهره وری و رضایت کارمندان افزایش خواهد یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد