اتوماسیون اداری - SharePoint

اتوماسیون مکاتبات اداری - اتوماسیون اداری - sharepoint

اتوماسیون اداری - SharePoint

اتوماسیون مکاتبات اداری - اتوماسیون اداری - sharepoint

دسترسی به پورتال sharepoint

دسترسی به پورتال sharepoint

 هنگام دسترسی به یک سایت مایکروسافت آفیس Sharepoint سرور 2007 ممکن است با سه وضعیت که در ادامه به آن ها اشاره شده, مواجه شوید:

 • شما اکنون مجوز (permission) دسترسی به یک سایت دارید بدلیل اینکه صاحب سایت نام شما را به سایت اضافه کرده, بنابراین شما می توانید به آن نگاهی اجمالی بیندازید.

• شما اجازه دسترسی به سایت را ندارید, پیش از آن که بخواهید در آن بگردید بایستی امکان دسترسی به سایت را درخواست کرده باشید.

 • شما برای خودتان یک سایت اختصاصی ساختید سپس می توانید دیگر اعضا و گروه ها را به سایت اضافه کنید و حتی به صورت اتوماتیکی یک پیام خوش آمد با آدرس سایت به آن ها ارسال کنید.

 گشت و گذار در سایتی که شما به آن دسترسی دارید:

 اگرمجوز دسترسی به یک سایت خاص به شما داده شده باشد, شما می توانید به آن سایت دسترسی داشته باشید, همانطورکه در هر وب سایت دیگر این کار را انجام می دادید. برای مثال, دیانا یک کارمند جدید در تیم بازاریابی است که می خواهد در مورد فقدان گزارش گیری (reporting) درشرکت اطلاعاتی بدست آورد. او در سایت بازاریابی به قسمت افراد تازه وارد در سایت ویکی (New Hire Wiki) مراجعه می کند.

Image

می دانید که او مجوز دسترسی به سایت را دارد, قسمت افراد تازه وارد را کلیک کرده و صفحه خانگی (home page) سایت ویکی(wiki) برایش باز می شود.

Image

 ساخت یک سایت توسط پورتال Sharepoint:

 پورتال آفیس sharepoint سرور 2007 ساخت سایت را برای شما آسان می کند.هنگامی که شما یک سایت جدید ایجاد می کنید, از میان چندین الگو (template) که برای یک نقطه شروع عالی است, آن سایت را انتخاب کرده اید.این الگوها شامل صفحات, لیست ها, کتابخانه ها (library) و دیگر قسمت هائی که می تواند به شما در کار گروهی روی پروژه ها, همکاری روی اسناد و مدیریت قرار ملاقات ها کمک کند.بعد از انتخاب الگو شما می توانید قسمت هائی مثل متن, تصاویر, صفحات, لیست ها و کتابخانه ها(library) را اضافه کرده و یک وب سایت اختصاصی بسازید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد