سیستم مدیریت و آرشیو اسناد و مدارک تفکر سبز کلیه مدارک سازمانی شما را بصورت کارایی مدیریت می نماید و با استفاده از ساختار درختی مدارک و جستجو جامع بروی فیلدهای اطلاعاتی مدارک امکان یافتن مدارک در کمترین زمان ممکن وجود دارد. خلاصه ای از قابلیت های این سیستم به این شرح می باشد: 1. امکان دسترسی از کلیه نقاط کشور (محیط اجرای برنامه وب می باشد) 2. امکان تعریف نامحدود کتابخانه های اسناد و مدارک 3. امکان تعریف نامحدود خصوصیات مدارک 4. تعریف مجوز های دسترسی برای افراد مختلف بروی کتابخانه های مدارک و هر مدرک 5. ذخیره کلیه ویرایش های مدارک به این صورت که تاریخچه تغییرات مدرک کامل در سیستم حفظ می گردد (چه شخصی در چه زمانی چه تغییراتی را بروی مدارک ایجاد کرده است) 6. اجرای گردش های کاری تایید مدارک، جمع آوری امضا و حذف مدارک 7. امکان Check out مدرک به این صورت که در هر زمان تنها یک نفر مدرک را تغییر دهد و تغییرات افراد بروی مدارک با هم تداخل پیدا نکند 8. امکان تعریف محیط کاری مجزا برای هر مدرک بنابراین افراد بصورت تیمی بتوانند بروی مدارک کار کنند 9. ایجاد ساختار درختی مدارک بر اساس خصوصیات مدارک 10. امکان ذخیره سازی مدارک پروژه ها و بخش ها بصورت مجزا 11. امکان تبادل کامل اطلاعات با Microsoft Excel و Microsoft Access 12. وجود سطل بازیافت دو مرحله ای بنابراین مدارکی که به اشتباه پاک شوند قابل بازیابی هستند 13. امکان تعریف ارتباط مدارک با هم 14. امکان تعریف ساختار شماره گذازی اتوماتیک مدارک برای هر کتابخانه اسناد 15. گزارش ساز جامع 16. موتور جستجوی پیشرفته مدارک 17. ارتباط با سیستم های دیگر از طریق Web Service ها و ایمیل 18. پشتیبانی از انواع فایلها ( Word, Excel, PowerPoint,PDF,DWG,MAX,…) 19. توسعه پذیری قوی |